CROS Utilități
Sistem informatic integrat pentru managementul furnizării serviciilor și relațiilor cu clienții ce asigură suportul informațional pentru organizațiile de distribuție apă, energie electrică, gaz sau alte servicii produs unde factura se calculează pe baza unui consum periodic. Sistemul Facturare și Relații cu Clienții poate fi folosit și pentru gestionarea taxelor și urmărirea colectării acestora.
Aplicația CROS CRM gestionează evidența cererilor primite de la clienți, de la primire (inițierea unui contact) și până la soluționare (închiderea cererii), garantând corecta trimitere a cererii către diferitele unități ale societății.
CROS MyAccount oferă posibilitatea de a accesa online informații cu privire la plăți, consum, facturi și a multor altor informații ce favorizează creșterea nivelului de satisfacere a clienților, susținând dezvoltarea relațiilor de tip business-to-client (B2C).
Aplicația CROS Mobile este principalul instrument adresat clienților companiilor de utilități publice (energie, apă, gaz, etc.) sau organizațiilor cu baze de date mari de clienți pentru gestionarea facilă a propriului portofoliu de facturi, instrumente de plată, etc.