CROS CRM
Aplicația CROS CRM (Customer Relationship Management) gestionează evidența cererilor primite de la clienți, de la primire (inițierea unui contact) și până la soluționare (închiderea cererii), garantând corecta trimitere a cererii către diferitele unități ale societății.
Structurat modular, sistemul atinge toate elementele specifice necesare unei companii de utilități, având ca funcționalități principale:
- Managementul modurilor de tratare a sesizărilor;
- Preluarea sesizărilor/cererilor;
- Planificarea intervențiilor;
- Corespondența sesizări/cereri clienți;
- Raportarea.
Utilizatorii aplicației au acces, prin intermediul CROS, la date cu privire la:
- Prevederile contractuale;
- Proceduri de rezolvare a cererilor;
- Istoric corespondență;
- Programul si repartizarea echipelor de interventie;
- Soldul clientului;
- Contorizare și istoric.
Din punct de vedere al fluxului cererii clientului în CROS CRM, etapele sunt următoarele:
- Se identifică clientul;
- Este preluată cererea clientului;
- Încadrarea cererii în palierul corespunzător;
- Soluționarea imediată a cererii/Crearea unui ordin de intervenție;
- Posibilitatea urmăririi statusului intervenției, până la primirea unui raport de execuție;
- Feedback-ul trimis clientului cu privire la cererea sa;
- Posibilitatea trimiterii către facturare, acolo unde este cazul.