Contact: +40 268 471 670

CROS CRM

Aplicația CROS CRM (Customer Relationship Management) gestionează evidența cererilor primite de la clienți, de la primire (inițierea unui contact) și până la soluționare (închiderea cererii), garantând corecta trimitere a cererii către diferitele unități ale societății.

Structurat modular, sistemul atinge toate elementele specifice necesare unei companii de utilități, având ca funcționalități principale:

  • Managementul modurilor de tratare a sesizărilor;
  • Preluarea sesizărilor/cererilor;
  • Planificarea intervențiilor;
  • Corespondența sesizări/cereri clienți;
  • Raportarea.

Utilizatorii aplicației au acces, prin intermediul CROS, la date cu privire la:

  • Prevederile contractuale;
  • Proceduri de rezolvare a cererilor;
  • Istoric corespondență;
  • Programul si repartizarea echipelor de interventie;
  • Soldul clientului;
  • Contorizare și istoric.

Din punct de vedere al fluxului cererii clientului în CROS CRM, etapele sunt următoarele:

  • Se identifică clientul;
  • Este preluată cererea clientului;
  • Încadrarea cererii în palierul corespunzător;
  • Soluționarea imediată a cererii/Crearea unui ordin de intervenție;
  • Posibilitatea urmăririi statusului intervenției, până la primirea unui raport de execuție;
  • Feedback-ul trimis clientului cu privire la cererea sa;
  • Posibilitatea trimiterii către facturare, acolo unde este cazul.

CRM_1

Prezentare CROS CRM