Serviciile noastre acoperă 5 continente
Analiză, implementare de sistem, interfațări, suport tehnic, training în peste 95 de țări
Companiile au înțeles că externalizând anumite servicii către firme specializate, au acces la experții într-un anumit domeniu ai furnizorilor, fără a trebui să-si asume riscurile sau costurile asociate, putând astfel să se concentreze mai eficient pe afacerea proprie.
1. Echipa de Outsourcing furnizează servicii de suport 24 de ore pe zi, timp de 5 zile pe săptămână (în trei schimburi) către utilizatorii aflaţi în diverse regiuni pe glob.
2. Deservim mai mult de 600 de utilizatori din mai mult de 95 de ţări din Europa de Vest, Centrală şi de Est, Orientul mijlociu, Africa de Nord, Centrală şi de Sud, Emiratele Arabe Unite, Zona Asia-Pacific, China, Indonezia, America Centrală şi de Sud.
3. Limba oficială pentru suport este engleză (cu excepţia situaţiilor când suntem nevoiţi să vorbim germană, franceză sau spaniolă).
4. Pentru o cooperare optimă, echipa CRISoft desfăşoară activitatea respectând procedurile şi metodologiile recomandate de client: Certificari în domeniul furnizării de servicii: ITIL Framework, care guvernează asupra proceselor de Incident, Problem, Access şi Event Management, Certificări în domeniul de Project Management pentru punerea în aplicare a noilor concepte de business sau a noilor cerinţe de modificare a programelor existente.
5. Pe lângă activităţi de suport furnizam training pentru aplicaţiile suportate.